Translate

четвер, 24 січня 2013 р.

Що дає вчителю ведення професійного блогу?


Блоги, особливо професійні, вчительські, порівняно нове явище в середовищі педагогів. Створюючи блоги, вчителі, не завжди уявляють, які додаткові можливості відкриваються як для них самих, так і для інших учасників і читачів їх блогу.
В освіті блоги використовуються:

  • ·  для допомоги в професії викладача, так як дає можливість обговорювати, співпрацювати і обмінюватись досвідом з колегами;
  • ·        як інструмент педагогічного впливу колективу вчителів і учнів;
  • ·        як нове середовище з новими можливостями.

Освітній блог дозволяє:
  • ·        розвивати інтерес до отримання знань;
  • ·        розвивати здатність самостійного навчання;
  • ·        проводити консультації;
  • ·        просувати ідеї і інформацію; 
  • ·        організовувати спільні проекти;
  • ·        обмінюватись інформацією;
  • ·        індивідуалізувати процес навчання;
  • ·        розвивати співпрацю;
  • ·        організовувати дискусії і обговорення.

Якщо проаналізувати відомі регулярно оновлювані професійні вчительські блоги, то вчителі використовують їх для:
§  рекомендацій для учнів по вивченню тих чи інших тем;
§  обговорення з учнями текстів творів, які вивчаються;
§  перегляду навчальних відеофільмів з лекціями або екранізаціями, а то й відео-уроками, шляхом вбудовування їх в блог;
§  публікації опитувальників, онлайн-тестів, вбудованих календарів, різноманітних слайдшоу;
§  репортажів про події в класі або на їх уроці;
§  обміну корисними посиланнями на ресурси Інтернету;
§  обміну знаннями в області ІКТ (як приклад, обмін навчальними презентаціями, створеними самими вчителями);
§  обміну ґаджетами з різноманітними функціями (наприклад, «пасок історичних подій», інтерактивна таблиця Мендєлєєва, онлайн-калькулятор, який будує графіки функцій тощо);
§  корисних порад батькам, які цікавляться освітою своїх дітей;
§  багато іншого...
Основні вид освітніх блогів:

1.       блог вчителя-предметника;
2.       блог класу;
3.       блог мережевої спільноти;
4.       блог предметного об’єднання;
5.       блог навчального предмета;
6.       блог - «електронний зошит учня»;
                    7.       блог – шкільна газета. 


Інформація з сайту - https://docs.google.com/document/pub?id=1ewPL7P34f3wWbgPeNg8IFPBlPKuRj224odxhbQGj6IY

Немає коментарів:

Дописати коментар