Блоги,
особливо професійні, вчительські, порівняно нове явище в середовищі педагогів. Створюючи
блоги, вчителі, не завжди уявляють, які додаткові можливості відкриваються як
для них самих, так і для інших учасників і читачів їх блогу.
В освіті
блоги використовуються:
- · для допомоги в професії викладача, так як дає можливість обговорювати, співпрацювати і обмінюватись досвідом з колегами;
- · як інструмент педагогічного впливу колективу вчителів і учнів;
- · як нове середовище з новими можливостями.
Освітній
блог дозволяє:
- · розвивати інтерес до отримання знань;
- · розвивати здатність самостійного навчання;
- · проводити консультації;
- · просувати ідеї і інформацію;
- · організовувати спільні проекти;
- · обмінюватись інформацією;
- · індивідуалізувати процес навчання;
- · розвивати співпрацю;
- · організовувати дискусії і обговорення.
Якщо
проаналізувати відомі регулярно оновлювані професійні вчительські блоги, то вчителі використовують
їх для:
§ рекомендацій для учнів по вивченню тих чи інших тем;
§ обговорення з учнями текстів творів, які вивчаються;
§ перегляду навчальних відеофільмів з лекціями або екранізаціями,
а то й відео-уроками, шляхом вбудовування їх в блог;
§ публікації опитувальників, онлайн-тестів, вбудованих календарів, різноманітних слайдшоу;
§ репортажів про події в класі або на їх уроці;
§ обміну корисними посиланнями на ресурси Інтернету;
§ обміну знаннями в області ІКТ (як приклад, обмін навчальними
презентаціями, створеними самими вчителями);
§ обміну ґаджетами з різноманітними функціями (наприклад,
«пасок історичних подій», інтерактивна таблиця Мендєлєєва, онлайн-калькулятор, який
будує графіки функцій тощо);
§ корисних порад батькам, які цікавляться освітою своїх
дітей;
§ багато іншого...
Основні
вид освітніх блогів:
1. блог вчителя-предметника;
2. блог класу;
3. блог мережевої
спільноти;
4. блог
предметного об’єднання;
5. блог навчального
предмета;
6. блог - «електронний
зошит учня»;
7. блог
– шкільна газета.
Інформація з сайту - https://docs.google.com/document/pub?id=1ewPL7P34f3wWbgPeNg8IFPBlPKuRj224odxhbQGj6IY
Немає коментарів:
Дописати коментар